Moja osobista dieta

Jeśli myślisz, że znajdziesz u mnie przepisy na zdrowe zupki lub sałatki, dzięki którym magicznie schudniesz 10 kilogramów  w miesiąc to się mylisz. Dieta to największe przekleństwo dzisiejszych czasów. Dla sprostowania, od pewnego czasu staram się schudnąć i nawet dobrze mi to idzie. Dlaczego? Ponieważ zamiast powtarzać wszystkim, że jestem na magicznej diecie to staram się w sobie zasiać zdrowe odżywianie- tak to nazywam. Samo słowo ''dieta'' zmusza nas do pewnego rodzaju wyrzeczeń. Wystarczy, że raz powiemy, że jesteśmy na diecie, a za moment na obiad mamy coś bardzo tłustego i '' nie fit'' albo ukochany chłopak zabiera nas na kebsa- no halo! Więc, jak zacząć zdrowo jeść? Oczywiście nie jestem żadnym specjalistą, dietetykiem, ani w wieku osiemnastu lat nie mam trzydziestu lat doświadczenia w tym temacie. Wiem jednak coś, co pomoże każdemu z was. Jeśli chcesz schudnąć, bo np. masz przez to problemy ze zdrowiem, jesteś pośmiewiskiem lub po prostu sama się ze sobą źle czujesz to zacznij od swojej głowy. Zacznij słuchać swojego organizmu, a dowiesz się jakie masz potrzeby. Oczywiście nikt nie jest jasnowidzem i nikt nigdy nie pozna samego siebie na sto procent, ale od czegoś trzeba zacząć. Specjalista? Jak najbardziej przyda nam się ktoś, kto pomoże nam ułożyć jadłospis czy też ćwiczenia, ale przede wszystkim sami musimy wiedzieć, czego chcemy i musimy zaparcie dążyć do celu.
Podsumowanie:
- NIGDY NIE MÓW DIETA! Pamiętaj ZDROWE ODŻYWIANIE!
- SPECJALISTA TO TWÓJ PRZYJACIEL
- SIŁOWNIA TEŻ FAJNE HOBBY
- TWÓJ UMYSŁ I SILNA WOLA SĄ NAJWAŻNIEJSZE
- NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ
- JEDZENIE TO PRZYJEMNOŚĆ nie głoduj się ani nie zapychaj suchymi waflami chyba, że lubisz to smacznego!
Pamiętaj,TY jesteś najważniejszy/najważniejsza, tak właśnie ty i to sobie masz się podobać, a nie innym, więc zdrowe jedzenie powinno być dla ciebie, a nie przeciw tobie. Jesteśmy tylko ludźmi i wszystko jest dla nas więc kebab czy też inne pyszne niezdrowe ''potrawy'' powstały po to abyśmy je spożywali więc jak raz na jakiś czas sobie pozwolisz to nikt ci za to głowy nie urwie. :D

Komentarze

  1. Fajnie napisane ;)
    Przemawia do nie podsumowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe spostrzeżenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie sumie rację, muszę zacząć się zdrowo odżywiać 🤗 Często mówię o diecie ale nie zawsze się to udaje 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrane słowa. Ja od zawsze powtarzałam, że siłownia nie jest dla mnie, ale kiedy się zapisałam to nagle stał się moim drugim domem. Super post. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  5. JA nigdy nie mówię na to dieta bo to trwa jakiś czas, a ja się zdrowo odżywiam już ponad pół roku i nie wróciłabym się do jedzenia śmieciowego jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Tobą w 100% :) najważniejsza jest zmiana myślenia. Mi dużo dało wykluczenie złych nawyków żywieniowych - tak naprawdę głównie dzięki temu schudłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany trzeba wprowadzać stopniowo i powoli zastępować swoje nawyki żywieniowe zdrowszymi alternatywami.

    Powodzenia ze zdrowym trybem życia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, jednak dieta nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie ;) Ja zawsze powtarzam, że się zdrowo odżywiam ;) i nie, nie odchudzam się ;p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Świąteczny klimat!

Jak to jest z tymi KSIĄŻKAMI?

SzKoŁa