Świąteczny klimat!

Muszę przyznać, że w tym roku wyjątkowo wyczekuję świąt... Last Christmas i te sprawy :D Największe kłamstwo świąteczne?
-Co chciałabyś dostać na Święta?
-Nic nie musisz mi kupować...
A jednak gdzieś tam głęboko pod warstwą tłuszczu, tam gdzieś głęboko w sercu myślimy sobie '' A niech się postara'' albo  ''może się domyśli''. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że nie wszyscy mamy ten sam gust. Niektórym wystarczą skarpetki, majtki albo czekolada inni mogą się obrazić lub zawieść. Jak wybierać prezent Świąteczny? Możemy znaleźć milion poradników na ten temat. Nikt jednak nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie... Co ja radzę? Najzwyczajniej w świecie zapytać. Ewentualnie skontaktować się z najbliższym otoczeniem i ogarnąć, co tam komu w sercu gra.
O co ja poproszę w tym roku?
''Drogi Mikołaju w tym roku proszę o śnieg '' :)
Pozdrawiam FiF :*

Komentarze

  1. Najlepiej delikatnie się podpytać, co by kogo ucieszyło :) Zawsze działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również proszę o śnieg! Kocham śnieg. Ale gdyby ktoś chciał mi kupic prezent, to skarpetki by wystarczyly

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejszy i najlepszy jest prezent od serca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja zawsze wolę podpytać, niż kupić komuś nietrafiony prezent :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak odpowiadam, lubie niespodzianki niech się ktoś wysili

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zawsze wolę niespodzianki :))))) Choć mój mąż ma z tym niemały problem :P
    Albo najlepiej - prezent własnoręcznie robiony, taki od serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w prezentach własnoręcznie robionych jest (moim zdaniem ) najwięcej serca <3 pozdrawiam!

      Usuń
  7. Lubię niespodzianki. Także nie mogę doczekać się świąt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda z tymi prezentami hahahaha :'D miałam tak z chłopakiem, koniec końców wyszło tak, że już się obdarowaliśmy prezentami :)

    Pozdrawiam,
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha z prezentami cała prawda! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat nie mam problemów z wyborem prezentów :D
    Moi bliscy doskonale wiedzą co mi się podoba, oczywiście działa to też w drugą stronę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam dokładnie tak jak napisałaś :) najlepiej po prostu zapytać, chyba że ktoś bardzo lubi niespodzianki i naprawdę obojętne mu co dostanie ;) śnieg by się przydał, od kilku dobrych lat nie widziałam u siebie śniegu dłużej niż dzień :|

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo tak bardzo bym chciała żeby w tym roku na święta był śnieg. To dodaje tej magii

    OdpowiedzUsuń
  13. Również nie mogę się doczekać tegorocznych świąt! i tych pieczonych pierników ajjj
    Świetny blog :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zimę i świąteczny klimat o którym mówisz <3

    olagapa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś u mnie padał śnieg więc Mikołaj dobrze Cię słucha :) ;) Masz rację coś tam zawsze chce tej pamięci w postaci prezentu. Ja zawszę chcę coś słodkiego, drobnego i towarzystwa ukochanej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, już nie pamiętam kiedy ostatnio było biało na święta ! Jak się spełni to chyba wszyscy kupimy Ci skarpety i czekoladę :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic dodać nic ująć. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez już z z utęsknieniem czekam na gwiazdkę! Tym bardziej, ze dziś przejechałam sie świątecznym metrem! 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w tym roku skromne prezenty zrobię. Głównie dzieciom:D Więc ja rozmyślać nie będę:D Niech się cieszą... bo nie znalazłam jeszcze drzewa, na którym rosną pieniądze:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także poproszę o śnieg.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak to jest z tymi KSIĄŻKAMI?

Magiczny Czas