Jak to jest z tymi KSIĄŻKAMI?

Wszyscy widzieli, dotknęli, kupili może i nawet czytali. Twarda lub miękka okładka, duża lub mała czcionka i tysiące zdań. Książka- obiekt westchnień tysięcy dziewcząt, piszczących pod sklepem, gdy na wyprzedaży za ulubiony egzemplarz zapłacisz jedyne 9.99zł...
JAK TO JEST Z TYMI KSIĄŻKAMI? Przyznam szczerze, że osobiście jeśli nie muszę, to nie czytam. Podziwiam ludzi, którzy potrafią nie przespać nocy, by dowiedzieć się, co stanie się z ulubionym bohaterem (Serdecznie pozdrawiam koleżankę z ławki). Czytanie to piękna pasja. Poznawanie tysięcy historii, przeżywanie emocji, rozczarowanie lub satysfakcja zakończeniem. No ale cóż, pewnie nie wiem, co tracę i się nie dowiem, bo nie czytam. Brak czasu, setki obowiązków, praca, rodzina i tak w kółko. Znam jednak osoby, które zasypiają po obejrzeniu okładki zawsze dobry sposób na zasypianie)każda wymówka jest dobra. Warto jest jednak czytać, ponieważ w dzisiejszych czasach jest to można powiedzieć ,,w modzie'' i coraz więcej ludzi piszę książki, więc aby być na czasie od czasu do czasu można coś przeczytać przynajmniej dla swojej własnej satysfakcji. Jeśli jesteś już tutaj to znaczy, że to, co pisałam ma sens, miejmy nadzieję, więc jak to w życiu bywa ciocia Fifka da ci dobrą radę. Spróbuj coś przeczytać, oczywiście książkę, a nie metki na ubraniach, bo one się nie liczą. Zagłęb się w czytanie i poszukaj swojego ulubionego rodzaju, w końcu nie wszyscy muszą lubić to samo. Skończyłeś/łaś? Nie podobało się? No cóż trudno nie każdy kocha czytać i nie każdy czytać będzie i z tego powodu witam cię w klubie '' tych, którzy wolą filmy''. Pozdrawiam wszystkich tych, którzy z pasją czytają, dla mnie zawsze będziecie wielcy!

Komentarze

  1. Niestety ja nie przepadam za czytaniem, podziwialam osoby które potrafią czytac ksiazki nocami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię czytać i zawsze staram się znaleźć choć trochę czasu na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytac, zdarza sie ze przeczytam gruba książkę w jeden dzień :) i uwielbiam zapach nowych ksiazek 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio co raz więcej czytania, ale trudno mi się wraca do starych nawyków. W gimnazjum potrafiłam czytań minimum jedną książkę na tydzień. Teraz jak przeczytam jedna lub dwie na miesiąc to będzie dobrze ;) a filmy również uwielbiam i to chyba one trochę wygrały z książkami
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że po przeczytaniu jednej książki nie warto się poddawać. W moim przypadku długo nie potrafiłam polubić czytania, aż do momentu, gdy trafiłam na książkę, która pochłonęła mnie w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam czytać i mogłabym to robić cały czas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię czytać kiedy jeżeli nie mam szansy kupić książki bo finanse nie pozwalają szukam na Internecie pdf i przeczytane dziękuję pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie odczuwam żadnej przyjemności z samej czynności jaką jest czytanie, tak wiec wszystkie powieści itp podpadają w przedbiegach. Uwielbiam jednak dowiadywać się nowych rzeczy, zwłaszcza z dziedzin, które mnie interesują. Tak wiec pochłaniam wszystkie poradniki psychologiczne, książki o rozwoju osobistym, relacjach międzyludzkich i wpływie dzieciństwa na dorosłe życie, kocham to i zawsze znajduje czas na to co kocham.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czytanie, teraz troche mniej czasu mam na to ale jak sie tylko coś znajdzie to jest to moje jedno z ulubionych zajęć

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście bardzo lubię czytać, ale ostatnio na brał czasu nie mam nawet możliwości sięgnięcia po książkę :(, a wieczorem jestem tak zmęczona że nie dała bym rady :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Świąteczny klimat!

SzKoŁa