Coraz bliżej Święta!

Czy tylko mnie rozczulają zdjęcia z zimy zeszłego roku? Klimat Świąt opanował Polskę! Bombeczki,pierniczki,choineczki,łańcuchy i wszystkie inne piękności. Zmiana ciuchów w szafie. Swetry w renifery, skarpetki w choinki i czapki w śnieżynki. Wielkimi krokami zbliża się najpiękniejszy moment w życiu każdego dziecka. Pisanie listu do Mikołaja! O co prosić w tym roku? Śnieg, skarpetki czy słoik kiszonych ogórków? Postawmy na praktyczność i jakość. Fajnie jest dostać niespodziankę ale w niektórych sytuacjach lepiej skonsultować się z drugą osobą. Pamiętajmy również że im wcześniej zaplanujemy sobie co, gdzie i komu kupić tym lepiej dla naszego portfela.
Zdjęcie z zeszłego roku... dodajmy trochę klimatu! Pozdrawiam FIF :*

Komentarze

  1. Ha, ja już w tym roku zakup prezentów mam prawie za sobą . A jaka przy tym jestem dumna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko Pięknie zapakować i ułożyć pod choinką ;)

      Usuń
  2. Ja dopiero zacznę ten świąteczny szał, ale coś czuję że to nie będzie takie łatwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku chce zostac zaskoczona, sama juz mam pomysly na prezenty. Juz czuje przedswiateczny klimat.
    Zapraszam do siebie:
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak zawsze jestem gapą i pewnie na ostatnią chwilę będę biegać po sklepach. Piękny post. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam fajny pomysł, bo swojej rodzinie i rodzinie chłopaka powysyłać kartki świąteczne - na pewno się ucieszą, bo to ginąca tradycja :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/1-rozdzia-bol-dawny-nowym-leczy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny to już za niecały miesiąc nie wierzę że to tak leci ale nie mogę się już doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham święta, a właściwie same przygotowania.... :D Robienie prezentów, dawanie najbliższym, ten nerwowy czas oczekiwania. Ahhh <3
    Pozdrawiam
    i zapraszam do mnie :)

    https://kawowebryczesy.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje ze zima bedzie jeszcze piekniejsza niz rok temu , na pewno taka bedzie :) !
    www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhh, z niecierpliwością wyczekuje zimowych dni <3
    Święta zbliżają się wielkimi krokami!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Święta! A jako prezent prawie zawsze świetnie sprawdzą się książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcie ! Uwielbiam klimat świat ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Świąteczny klimat!

Jak to jest z tymi KSIĄŻKAMI?

Magiczny Czas