SzKoŁa

Czego nie lubimy w szkole? Bez wątpienia jesteśmy z dala od rodziców. Mamy wokoło siebie znajomych z którymi spotykamy się po zajęciach... Czy nauka sama w sobie jest rzeczywiście taka okropna? Moim zdaniem nie. Wielu z nas boi się powrotu do szkoły np. z powodu nauczyciela... Czy ma to sens? Zadaniem nauczycieli jest przekazywanie  nam swojej wiedzy. Po wakacyjnym odpoczynku czas przygotować się do zajęć.  Już niedługo powrócą szkolne obowiązki. Ulubione przedmioty,  nielubiani nauczyciele... Zacznijmy ten rok inaczej! Pełni pozytywnej energii powitajmy szkolne progi. Przygotowania zacznijmy już dziś. Dlaczego tak wcześnie? Im wcześniej zaczniemy tym dla nas lepiej. Z uśmiechem witajmy każdy nowy dzień. Cieszmy się z tego co nam zostało i bądźmy gotowi na wszystko. Pozdrawiam Fifka.
 Tęsknicie za szkołą?

Komentarze

  1. Bardzo fajny i ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak sama zaczynałam początki roku szkolnego ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę masz racji, ale mnie najczęściej przerażała nauka w szkole :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli czujemy się dobrze w szkole to i nauka idzie nam lepiej :* :)

      Usuń
  4. A ja nie mogę doczekać się powrotu do szkoły, może dlatego że zaczynam naukę w szkole średniej i tym samym jest to dla mnie nowy etap w życiu. Mam nadzieję że się nie rozczaruję i zapał będę mieć do nauki taki jak mam teraz w oczekiwaniu na rozpoczęcie roku szkolnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoła średnia jest czymś zupełnie innym niż gimnazjum ( jestem w drugiej technikum)
      to nowe doświadczenie które może zupełnie odmienić twoje postrzeganie świata... oby szkoła którą wybrałaś była tą właściwą ;)

      Usuń
  5. Ja na szczęście nie mam takie coś. Choć powiem ci tak nie każdy lubi szkoły ale to z innych powodów. Za mało rozwinęłaś temat. Na przykład co ma powiedzieć człowiek który musi wytrzymywać docinki rówieśników? Albo co gorsze akty agresji? Ale w sumie ten powód ma większości uczniów, super wpis tak i tak. Pozdrawiam i czerp z wakacji jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego tematu miałam zamiar nawiązać w innym poście i tak też zrobię ;) życzę miłej reszty wakacji :)

      Usuń
  6. Ja zawsze staram się dobrze rozpocząć rok szkolny :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy chodziłam do szkoły starałam się zawsze dobrze rozpocząć rok szkolny - jednak rzeczywistość okazała się brutalna. Już po niecałych dwóch miesiącach zazwyczaj opuszczałam się i miałam dość szkoły (chodzi mi jedynie o liceum - ale to długa historia i w sumie mogłabym napisać o niej monolog). Jednak: teraz jestem dorosła! Przynajmniej w dowodzie tak pisze (chociaż dla siebie jestem wciąż dzieckiem) i chodzę do szkoły policealnej zaocznej. W tym roku skończyłam kierunek opiekuna w DPS, teraz idę na administrację i prawo. Życz mi powodzenia! :) Tobie też życzę powodzenia i udanych wakacji co zostało ;)

    Pozdrawiam,
    Kinga z black-bird-says.blogspot.com

    Ps. Powodzenia w blogowaniu! Życzę Ci dużo kreatywności i weny :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście lubię się uczyć, a każde najmniejsze szkolne zakupy sprawiają mi ogromną radość. Nowy rok szkolny zawsze rozpoczynam z pozytywnym nastawieniem. Bardzo mi to pomaga w zorganizowaniu się chociażby na samym początku!
    Ciekawy wpis, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, oby tak dalej!
    Pozytywne podejście z uśmiechem do każdego dnia i motywacja do działania jest najważniejsza do osiągnięcia sukcesu i upragnionego w życiu celu.
    Najważniejsze to mieć marzenia i dążyć do ich spełnienia :)
    Powodzenia i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie tęsknię za szkołą ale jestem pozytywnie nastawiona na nowy rok. Na szczęście mam jeszcze 2 miesiące wakacji :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Świąteczny klimat!

Jak to jest z tymi KSIĄŻKAMI?

Magiczny Czas